2016-08-03
 20:42:07

Rutinberoende....

Lite som vanligt...äre ju rätt najs å va tillbaka i sina s.k rutiner...jobba...sova...äta... 😎...mår rätt bra av det....

Läser en del bloggar...om än det ena å de andra...några inspirerar/imponerar till max...en av dom är Charlotta Lindgren ...som "haft" ...trippelnegativ bröstcancer ...sköldkörtelcancer...lymfödem...åsså lite diabetes på det...jajustja hon har fyra barn åxå...inte för att kalla dom sjukdom daaa 😇....
Denna kvinna ...38 år gammal...så full av inspiration... 🙏🏻...
Ofta påtalar hon vikten av "motion"...och därmed också "min teori"... "Om man över huvudtaget ska orka...med...livet...bör man nog vara i relativt god fysisk form"...
Hon skrev om vad löpningen gjort med henne...både fysiskt å psykiskt...å det heter ju att...
"den dag jag ser en leende joggare ska jag överväga saken" 🏃🏼💨
Jag har sett flera.... 🙈🙈🙈
Fast jag ...vill...är jag full av ursäkter för att "komma undan"...
Men jag säger som han....
Martin Luther King....
🙌🏻 I have a dream 🙌🏻
Ännu så länge lite halvhemlig...men jag har ett mål åxå ....en vacker dag.... 🏅🏆..
Jag fortsätter inspireras...tills jag finner min övertygelse stark nog 💪🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: