2016-02-03
 20:46:02

Djupa veck....

Man kan lugnt säja att pannan legat i djupa veck ett tag... 😳...
Först "mej själv å mina jag"...😟
Sen har jag ju alltid min lilla "Willis" i hjärnan....❤️
Sen hände det ofattbara som min far va med om...😡( kan ju tillägga att han haft en väldig tur..rent fysiskt)...🙏🏻
När man tror att man kan andas ut...(hur man nu kan tro det)....blev det dags för Willisen ...hög feber och jobbigt att andas...han blir sååå medtagen lilla ❤️'t.... 😳
Han är iaf  hemma igen och mår bättre redan...så det blev bara en natt på sjukhus denna vända... 👍🏻
Kanske lite andrum nu daaaa 😇
Määään då vare dags för "mej själv" 🤒
Legat på soffan hela dan å kännt mej krasslig...å "snörvlig"...
🙈

Usch va jag känner mej gnällig...men jag tycker verkligen det "varit lite mycket" ett tag nu..😯😬..

Slutgnällt....
I morron ä en annan dag... 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: