2016-02-04
 09:47:17

Fyra veckor....

Från och med nu åker vågen ut...igen... 👊🏻....
Jag känner på vissa kläder att "nåt har hänt"....jag känner att otroligt mycket sötsug har släppt...halleluja 🙏🏻....(jodå jag kan fantisera om både semlor och smågodis...men jag "kan" motstå frestelsen )
Jag märker att mina "droppar" går igenom "systemet" mycket fortare....min mage ÄR INTE lika uppsvälld längre....
Men på vågen syns knappt nåt...😳
Försöker....att strunta i vågen...ger inte upp...läser på...försöker "förstå"..

Män går ner snabbare och lättare på LCHF än kvinnor!
Varför? Jo för de har oftast ätit sig tjocka, vi kvinnor har bantat oss tjocka. Vi stressar mycket och det motverkar viktnedgång. Vi gillar att småäta och ”mysa” och vill helst stoppa sådant i munnen som inte är jättebra för vikten. Vi äter ofta för att förstärka eller döva känslor. Män är glada över att de får äta sig mätta på kött/fågel/fisk och en fettkälla, vi kvinnor vill äta yoghurt, bär, lchf efterätter, finn crisp med en god ost, nötter, mörk choklad, bär och vispgrädde.
Kvinnor går i snitt ner 0,2 – 1 kg i veckan, dvs är det lika normalt att gå ner 1 kilo i månaden som 4 kilo i månaden. Det är oftast hur vi levt förut som styr hur snabbt vi går ner ....

Urklipp från "56kilo" 👌🏼



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: