2016-02-09
 08:31:11

Lite drygt....

Det tar sin lilla tid att ändra på sina vanor... 🙄...
Har nu "lchf'at" i lite drygt en månad...och nu börjar det infinna sej ett litet "lugn" i min "äthjärna"...jag kommer mer å mer på problemen till mitt ätande...🙌🏻...
Det är skönt ...att inte allt kretsar runt "det" hela tiden...eller jaaa det gör ju det på sätt och vis nu med...men nu för att det är lite kul...faktiskt... 😎...
Som jag tidigare skrivit följer jag jättemånga på instagram som också äter/lever lchf...det som slår mej är att alla äter så stora portioner...😳...eller kan det va jag som äter små .....🤔....skitsamma..eftersom jag äter tills jag är mätt !!!

Dom flesta morgnar är jag jättenöjd med bara mitt "fettkaffe" ☕️...det är ytterst sällan min kropp "ber om frukost"...och när den gör det känns det tydligt...på nåt vis...(låter säkert som det slagit runt på riktigt )...och då "får" den såklart lite frukost...i morse "ville den ha" 😅 så det blev en "falsk mannagrynsgröt "
💪🏻
Jag är väldigt sugen på att hedra semmeldagen idag 👀....
Får se om jag "bakar egna"..."fuskar"...eller "står emot"...lite ångestladdat 🙈....
CARPE DIEM
🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: