2016-01-07
 10:51:21

Huuuuva.....

En helt vanlig tågresa 🚊....
Lite "typical me" måste man ju säga att det är...å sitta å läsa om....
"årets nystart 2016"
Samtidigt som jag trycker i mej ....
"En sista chokladbit"
Thats meeeeee 😩
Just nu är jag väldigt...."inte överens med mej själv och min kropp"....
Och när jag dessutom sneglade till mot rutan å fick se denna bild....
O.M.G .... 😱
Jag tänker inte "be om ursäkt" för att jag delar med mej av dessa tankar och känslor...dom är mina....👊🏻..
Och precis som min bror ska ha uttryckt sej en dag när han "kom på" att han va "ur form"
"Det är dags att sluta klaga...å göra nåt åt det...för det är ju bara jag själv som försatt mej i "situationen"....
Å det kan jag lova att han gjort...och även hans otroligt duktiga  tjej Magda också 👊🏻
Jag tänker dela med mej lite om detta här på bloggen...för att "trigga/sporra"...MEJ SJÄLV !!!
Och skulle jag dessutom "råka" sporra nån annan....så glädjer det mej... 👌🏼....
Kommer återigen "använda mej av"....
LCHF 
Och önskar att det kommer bli min "livsstil"
Att det kan hjälpa mej bli kvitt från min ....
"SOCKERDEMON"
Jag har läst sida upp å sida ner om lchf...följer  bloggar och massor med "inspiratörer" på instagram...
Har lärt mej massor....
Och skall inte gå i fällan igen att bara "leta substitut" i bakverk...iställetförbröd....smälla i mej vispad grädde....
Måste lära mej äta "ren mat"....hitta bra fettkällor....
Kommer fortsätta "läsa på"
Följa alla mina glada duktiga inspiratörer på sociala medier....
Strunta i negativister 👀....(för det får jag nog av "av mej själv 🙈)....
Faaaan det får bli MITT ÅR NU....
Iaf det jag KAN PÅVERKA 
👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻
Nu lite fettkaffe innan jag ska gå upp å gossa med min lilla ....
ILLS ❤️



emilyjuell_lchf
PUBLICERAT: 2016-01-07, 12:28:03

Vilket bra inlägg! Heja dig! :-) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: