2016-01-17
 11:37:19

"Telefonrädd"

Alltid när jag är borta...och telefonen ringer får jag en mindre hjärtinfarkt känns det som 😱..
"Måtte det inte stå "Alexandra" på telefonen"...är det första jag tänker...
Dom gångerna slår det mej verkligen hur "livrädd" man egentligen är...utan att man lixåm går och tänker på det i "vardan"
😧😯😦

Men den här gången va det ett roligt samtal...som ändå gjorde mej alldeles gråtmild...en fördel/glädje för en kompis barn...som minst sagt haft en tuff start i livet...han kommer få en överraskning som jag antar kommer göra honom salig 👌🏼...
Barns glädje gör nåt magiskt med mej...jag blir alltid alldeles "rörd"
Underbara barn
❤️❤️❤️❤️

Igår (lördag) hade jag å Tomas några jättehärliga timmar på Mälaren...han åkte skridskor...och jag gick 🚶💨
Lite varm choklad å mackor är såklart ett måste en sån gång ( ååå jooo jag lät bli skogaholmslimpan å åt mitt lch-bröd 👌🏼)
En fantastisk dag ... 👍🏻😎👌🏼


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-01-17, 12:06:25

Ja du... undrar hur han kommer reagera :-) min älskade lilla apa :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: