2016-06-12
 08:07:57

To bee or not to bee 😬

Jaaa...hur ska man vaaaa...pĂ„ bloggen...skrev igĂ„r tvĂ„ lite neggiga inlĂ€gg...nĂ„n kanske hunnit notera att dom Ă€r raderade redan....đŸ€”...
Även om jag kĂ€nner mej i en formsvacka...vem Ă€r egentligen intresserad av att veta det...att jag typ "ogillar" allt Ă„ alla...att jag Ă€ter mej (sĂ„klart i smyg 🙈) halvt fördĂ€rvad dessa dagar...Ă„ dessutom Ă€r jag sjĂ€lv ful/fet... đŸ˜±
Ni med lite pannben...😉....kvinnor...đŸ’ƒđŸŒ....vet antagligen mycket vĂ€l...vilka...dagar det handlar om...đŸ‘ŠđŸ»...
Hatar dom Ă„ önskar att dom snart försvinner ur mitt liv đŸ˜©đŸ™đŸ»

I skrivande stund....söndag morron....ligger i sÀngen...lyssnar till en Àlskad liten "rosslande" varelse...dricker lite kaffe...medans "dosan" pumpar i honom hans mat...funderar pÄ vad man ska ...
"fylla dagen med för liv....
Älskade lilla William ❀❀❀



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: