2016-05-06
 10:07:15

Drömmar...

Gud va jag drömde inatt...👀...
Minns att jag var stressad/pressad/rädd
😱
Minns att jag i drömmen tänkte att usch...varför drömmer jag såhär...nu vill jag vakna.... 

Men...nu minns jag inte alls vad jag drömde....är det inte lite konstigt när det blir så...man är liksom omedvetet ...medveten... 
🤔

Kanske är det meningen...att man bearbetar saker lixåm i hjärnan men det är inte meningen att man ska minnas...i vaket tillstånd
(Tror t.o.m det finns nåt sömnmedel/lugnande  som man framför allt ger till barn som har den effekten vid vissa ingrepp...så det kanske inte är så konstigt...ändå)

Nåja...nu är jag iaf vaken....om än jävulskt trött...lite halvförkyld...å huvudvärk....misstänker nästan att jag har nån typ av pollenallergi...🙄
Kan ju bli bra ändå... 😜...
Solsken....
Fredag....
Bästeråshelg....
😍


Ulrica
PUBLICERAT: 2016-05-07, 12:21:40

Du har så rätt... min lilla apa får karusell medicin inför små ingrepp... han är vaken men minns inget efteråt :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: