2016-11-10
 09:12:55

Äntä dä ena..så ärä dä andra..

Man/jag behöver då aldrig gå "trubbelfri"....🤔...
När den ena "krämpan" är åtgärdad börjar det i nån annan kroppsdel...
Just nuuuu...vet jag inte om jag har ...tandvärk/Örvärk/halsont/käkinflammation....🙈....ont som fan gör det iaf...
Gissar att det är tandläkaren som ska inkassera en stor % av min inkomst denna månad...ett nödvändigt ont...i dubbel bemärkelse ... 🙄... (kanske va en mening med att få dessa starka värktabletter utskrivna 💊💊💊)...

Gjorde en liten deal med "di små" igår...eftersom Willisen behöver lite "extra vård/maskiner/mediciner" kan jag inte ha honom hos mej...så jag lånade hem "Lillfröken" istället...för att underlätta lite 👌🏼

Tack och lov för denna lilla energikick hon är verkligen helt amazing 🙏🏻❤️...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: