2016-11-20
 21:30:05

I kuppen....

På tåget...på väg hem...efter en helg hos "långtifrånbon"...på tåget...på vägen hem...finns det tid till eftertanke å "tänk"....det finns det väl för all del annars åxå....men här sitter man tyst å stilla..på sin tilldelade plats...kanske smygtittar/lyssnar man lite på dom som sitter närmast....

Alltsomoftast reser jag faktiskt i "första klass"...för att jag "vill och kan"...nu för tiden....jag vill inte "tjuvlyssna"....sätter hellre på mej lurarna ...och "är för mej själv"....👍🏻

Tänker mycket på dom "unga" nu för tiden....många i min "direkta närvaro" som mår så dåligt...och många i min "indirekta närvaro"....tycker det är så sorgligt att det ser ut så...i den tid i livet som sägs ska vara den "bästa"...såklart mycket som spelar in dessa måenden..."våra/vuxnas" krav...kompisar...jobb ....pengar...och himla mycket dessa "sociala medier"....usch jag känner alldeles för många som jag är helt säker på skulle må sååå mycket bättre av att "LOGGA UT"....jag inte bara tror....jag tar mej friheten att påstå att jag vet....!!!!
Tycker det är sorgligt...sååå "fina" människor....om man bara kunde rädda/hjälpa alla.... 🙄....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: