2016-11-09
 09:44:54

Trumpet värre.... 😬

Jaaa idag va det som förväntat massor av "trumpna" uttryck på sociala medier... 😎👌🏼...jaaa jag är lite kär i min egen humor.... 🙋🏼

Självklart...tänker jag också hur en sån jubelidiot ska kunna leda denna världshalva/värld ....tänker mest på hur "klok" han helt plötsligt låter...snudd på mild... 🤔...vem vet...kanske blir det bra....

Personligen skiter jag i vilket...faktiskt....i min värld...har jag mina egna hjärnspöken å brottas med...å dom är t.o.m större än världspolitik.... 😐....

Willisen blev dålig häromdagen...igen...jag blir räddare å räddare varje gång...snaran dras åt...runt min luftstrupe...detta va första gången jag "kapitulerade/bröt ihop/grät" och ringde och sa att han nog måste få komma hem....hem till alla sina apparater/maskiner/livshjälp 🙌🏻
Tack och lov för dom....

Just nu...just idag...lite bättre...igen 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: