2017-04-09
 08:54:57

Byter kanal....igen....

Gör det fortfarande "lite enkelt" för mej...tar dosan...väljer en "annan kanal"... 📺...

Om det sen är nå bättre vete gudarna...😬...han den magiske "Dr Phil"..idag handlar det bl.a om...tre barn...en mamma med "ätstörningar" ...en pappa som knarkar..herregud...🤔...jaaaa hursomhelst har jag lättare att inte "lägga på mej" dom problemen...
Därför...väljer jag...att byta kanal...

Blev en del promenerande igår...rensar tankar/botar ensamhet...ger frisk luft/ motion/kondition 👣

Finns väl egentligen inget bättre🙏🏻

Det hinner bli lite "funderande" 😇

Å som synes går min egen "utmaning/10 000steg/dag" lysande hittills...🙌🏻

Däremot....har jag svårt att veta vart jag ska gå...😳....är fanimej lite rädd vilken väg jag än tar...jaaa jag är rädd...rädd för människor...jag får ökad puls när jag möter "mindre gäng"...typ "sällskap" på två eller fler...å jaaa tyvärr blir jag mer rädd när det är "män av utländsk härkomst"...🙈...tyvärr...

Väljer promenadvägar i "öppna landskap" gärna där jag vet att det rör sej mycket folk...lever väl trots allt ännu på hoppet...hoppet att nån skulle hjälpa mej...om nåt händer...😏...sjukt att ens sitta å skriva/tänka så...men det är så det känns....


Hörde föresten en smäll inatt...lät som ett "skott"...vaknade/lyssnade vågade inte gå upp å titta ens... 😨

Tycker det är "lite mycke nu"...🙄



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: