2017-04-22
 10:58:43

Herregud.... đŸ˜€....

Har vi mĂ€nniskor inget annat att pyssla med Ă€n att "klanka ner pĂ„ andra"...pĂ„ riktigt.... đŸ€”


NĂ„n trĂ€nar för mycket....nĂ„n trĂ€nar för lite...nĂ„n Ă€ter för mycket...nĂ„n Ă€ter för lite...ja dessvĂ€rre ligger mycket fokus pĂ„ just detta "Ă€mne"...men det gnĂ€lls om mycket mer Ă€n sĂ„...ja det gnĂ€lls om ALLT...det gnĂ€lls Ă€ven om just gnĂ€llandet...😬....tror forumet för detta hĂ„ller pĂ„ att knĂ€cka oss....

Har en vĂ€ldigt god vĂ€n som bloggar en del...som jag bloggar hon om barn...barnbarn...jobb...lite mat Ă„ bakverk 🙈...lite om sin sjĂ€l Ă„ hĂ€lsa...precis som för mej...Ă„ dom flesta av oss gĂ„r det upp Ă„ ner....

Men nÄn jÀvla ORM fullkomligt slÄr ikull allt detta genom att "sÀtta dit" henne...bokstavligen!!!!
"Hur kan man sy egna barnklĂ€der om man Ă€r sjukskriven"....dĂ„ borde man ju kunna ta jobb som sömmerska....meddelade denna nolla försĂ€kringskassan....facit pĂ„ det kan ni ju sĂ€kert rĂ€kna ut... 👿...detta va nĂ„t Ă„r sedan....nu vare "nĂ„t annat" man hakat upp sej pĂ„.... alltsĂ„ pĂ„ riktigt..Va fan Ă€r det för fel pĂ„ folk...va hĂ€nde med det gamla hederliga....

SKÖT DEJ SJÄLV Å SKIT I ANDRA


Det kĂ€nns som det viktigaste Ă€r att just gnĂ€lla...det kĂ€nns lite trist...vet att jag sjĂ€lv Ă€r en av dom som gĂ€rna dras in i gnĂ€llet....Working on IT....đŸ€›đŸ»




Ulrica
PUBLICERAT: 2017-04-22, 11:27:58

Ja du... jag tÀnker pÄ henne varje gÄng jag handlar.. tÀnk om nÄgon ser mig handla mat.. Ä att jag sen lyfter i kassarna i bilen.. dÄ klara hon ju att lyfta en brukare oxÄ... man fÄr inte leva... andas och mÄ bra... hoppas det löser sig för henne..

Svar: Jaaa usch det Ă€r för jĂ€vligt....hoppas det löser sej för dej med... đŸ™đŸ»
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: