2017-12-19
 21:02:20

Dag 3

Efter dag tre i soffhålan...och med ett vändschema på "stup i ett"....håller jag på att få lappsjuka på riktigt....😬....fysjutton va jag lider med människor som ligger sjuk i veckor...kanske månader....år.... 🙈
Känner mej nästan som en färdigutbildad polis...sett "cops-marathon"....och "LAS VEGAS strip" (jaaa det är åxå en polisserie även om det låter som nåt helt annat)...varit med på biljakter....tjafsat med lögnare....som inte har en aaaaaning om hur knarket hamnat o deras byxfickor 🤔....jaaa you name it....over there....får man se det mesta....i verkligheten är det närmaste jag varit "staterna" den välslitna filt som dessa dagar varit min bästa vän.....
(null)

 I morrn (onsdag) får det bli att intaga nässpray frenetiskt & Ipren kontinuerligt 💊.... trotsa bihålornas tryck över tänder kind å panna.....i morrn är det första dagen på min CBT:E  behandling....🙏🏻.....kan jue inte missa det.....
Ska visst vara en riktigt bra "kbt-form" för just ätstörningar.....vet inte riktigt vad jag "hoppas" på....men tror såklart det kommer bli jättebra.....har sedan första dagen jag stövlade in på "ABC-kliniken" kännt en himla bra känsla....människor som förstår utan att dömma....
🙋🏼‍♀️
Hej....jag heter Lillis.....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: