2017-09-17
 08:28:11

Paolo....

Av alla/många "guru's" här i världen har jag en klar favorit....en som är enkel/rak/ärlig/kunnig ...känns det som iaf...🙃...


Det handlar om DEJ alltid om DEJ ...och ditt sätt att se på saker...att göra val....DU VÄLJER ...hur du vill må...(självklart !!!!!!!!! finns det saker/sjukdomar/elände vi inte kan påverka...men)....vi kan iaf välja hur vi vill leva....ingen kommer nånsin kunna hjälpa oss...så länge vi inte vill hjälpa oss själva....🙌🏻

Jag skulle verkligen ALDRIG sitta å skriva sånt...om jag inte hade egen erfarenhet...man måste hitta sitt.....
"MÅ BRA" nåt som driver en...som skapar endorfiner (måbrahormoner)..man måste kunna hitta nåt....positivt....i sitt EGET LIV...

Jag tror/hävdar att dessa "sociala medier" kommer snart "ta kål" på folk....många skulle verkligen behöva seeee hur många timmar det går åt en dag...bakom skärmen...framför allt folk som säger "jag har inte tid"....🙈....

Jaaa det är min teori....måååånga i min närhet mår inte bra....önskar att dom hittar "sin Paolo"...🥊

Amen ...jobbdags...avslutar dagen med 🥊🏃🏼‍♀️🏋🏼‍♀️.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: