2018-04-11
 08:00:10

Borttappad ....

Hela jag är typ borttappad....
(null)

Vet inte vart jag ställer bilen....vet inte vilken dag det är....hittar saker i skåpen som inte alls ligger där dom borde....hur mycket jag än lägger fram å planerar...så glömmer jag det....🙈....

Men....jag tog mej iväg till ABC-kliniken och det första av fem "behandlingsbesöken"....det blev en salig röra av känslor/tankar....svårt att få till nåt sammanhängande i början....men det kommer👍🏻

Tog mej på kvällskvisten iväg på yogan åxå 🙏🏻....det är gudomligt skönt...och det känns som jag börjar "fatta galoppen"
(null)

Att man lever ett lite "speciellt liv" sätter jue som bekant sina spår....på gott å på ont....att dessutom leva med "existensiella dilemman ....ordagrant om liv och död" underlättar inte precis....🤔
Jaaaa jag är en tänkare....i stort å smått ....
Att vi alla behöver lite "kred" ibland för att "stå ut" är ju bara det i sej en existensiell "fråga"....jag får det...av mina nära....och blir såklart extra glad om jag får det "utifrån"
(null)

Tack 🙏🏻 det värmer ❤️


Tar Idag (onsdag....hoppas jag 😬🙏🏻) med mej dom värmande orden....till Falun och en dag i utbildningens anda....ska till Willis assistansbolag på kurs 👌🏻....sen blir det hem å hämta Wilda och iväg å hälsa på hos en soulmate/arbetskamrat  ..........😁🙌🏻.......
Lite valpgos....titta på kycklingar... å rodda lite inför planeringsdagarna i Tällberg torsd-fredag....

JUST IDAG ÄR JAG STARK 🥊
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: