2018-02-18
 22:56:45

Hallelujamoment.....


Alltså vilken helg 🙌🏻....så många asflabb å tokerier....superbra show....alldeles för mycket "gottor/mat"...finfint sällskap trygg å träffsäker chaufför 👌🏼....lagom med bubbel 🥂👌🏼....(tyvärr bubblade den ökända magen åxå😖)....jag är såååå "nöjd....glad....& tacksam"
(null)

(null)

Såååå sevärt så jag nästan skulle kunna se det igen 😇🙏🏻

Vi hade turen å få med oss en chaufför som varit bosatt i självaste storstan ...det har sina fördelar...på många vis👌🏼
Gott om plats äre ont om....
(null)

Å just det lite trånga....temat....infann sej även på hotellrummet....jag skrattade så jag fick krupp när jag insåg att vi skulle dela på en "120säng" 😂😂😂😂😂
(null)
Snudd på för trångt tom när man ä nykär 😁🙈😇
Vi "uppgraderade" oss lite...fick ett nytt rum 🙏🏻 å en "normalbred" säng...som vi firade med lite bubbel....å babbel med för den delen 😁
(null)

Så fyndigt uträknat....🥂 fick precis plats med glaset på nattduksbordet 👌🏼

Innan den stora tillställningen intogs en annorlunda men riktigt god "planka"
(null)

Då mitt (relativt🙈) "icke ätstörda" sällskap😉...."ojade sej" över hur mycket mat det va....redan efter hälften 😬....skrapade jag bokstavligen rent min planka....å kände mej som en matkvarn/julgris/förbrytare 🙈.....

Nåja....väl på plats på Rival....
(null)

....beställde vi en helpava 🥂🍾🥂
(null)

Och det hela körde igång....🙌🏻😇....
(null)

(null)

(null)

När jag har äran att uppleva sånt här....blir jag alldeles "upprymd"..,.känns helt overkligt/otroligt
🙏🏻😇🙏🏻

Och för att inte tala om det berömda "efteråt"
alltså....fy fan va skönt....ligga på sängen på hotellet....i pyjamas....
(null)


Smälta mat....å intryck....🙏🏻
....känna förgasaren i magen....
gå för högtryck 🙈🙈🙈🙈.....

Åsså den där toaletten....alltså....varför i helvete ???!!!!!! bygger man tolatten bakom GLASVÄGGAR 👀
(null)

(null)

🤔🤔🤔🤔
På riktigt....låt mej åtminstone gå på "dass" ifred....🙈....
Det går fort när man har roligt....å vipps va man hemma igen....å  hjulet snurrar på.....👻

Tusen tack fina vänner för en jättebra helg 🙏🏻😘


Lena
PUBLICERAT: 2018-02-18, 23:40:47

😂😂😂🙌🏻🙌🏻där hade väl ni fått plats🙈😝tack själv😘 så skönt att få skratta hejdlöst och njuta av att bli underhållen👍🏻🙌🏻👏🏻

Svar: 😅😅 ja verkligen behövligt 👍🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: