2018-01-09
 10:00:30

Före/efter

Ingen kan jue ha undgått alla "före/efterbilder" som ständigt flödar....undertecknad 🙋🏼‍♀️....smått besatt....det är kroppar....det är hem.....you name it.....
Personligen tycker jag det är ett ypperligt mått .....jag ser hellre en bild på förändring.....än en siffra på vågen....sån är JAG....
När jag ser/läser/fastnar hos någon som lagt upp en sån bild och skriver....
Fan va nöjd jag är.....jag klarade det....
Oavsett om nån valt att leva på 500 kalorier....ällä vad det än är.....
(Jodåååå i min drömvärld jämför vi inte kroppar över huvudtaget !!!!!)
Men .....Varför....måste andra  tillrättavisa det...varför måste man ens kommentera....🧐....
Tror inte det är rätt sätt att få bort beteendet från cybervärlden....tror iaf på att ....
"Tänk på att dina ord ska vara mjuka och milda.....en vacker dag kan du  själv få lov att äta upp dom"
(null)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: