2018-01-29
 18:47:00

Karma....

Hoppas att det är lite karma 🙏🏻
Medgång är en skön känsla....just nu är det rätt mycket av den varan....många bra saker på gång....😇
Allt blir lixåm lite lättare om man har lite å se fram emot....det har jag....
Först å främst är jag så glad å tacksam över att ha en man som fixar saker....typ lyssnar på tvättmaskinen....konstaterar...."Det är pumpen"....köper ny pump....byter på en "pisskvart" å vips ....bara å tvätta igen....😘👌🏼.....allt detta utan att jag ens bett om det....❤️❤️❤️
Vi bokade åxå en resa i helgen...känns som en oändlighet innan det är dags (2/9) men underbart å veta att den ligger där i framtiden å väntar....
(null)

Jooodaaa visst sa jag "Aldrig mer Turkiet sist 🙈"....men....jag kan ändra mej....vi har hittat en liten "håla" som heter  Gumbet...."Passar bra för vuxna" stod det i beskrivningen 😅🙌🏻

Har en massage bokad på torsdag 👍🏻

Blivit bjuden av syrran på en spa-dag i Tällberg i början på mars
(null)

Ååååå i mitten av februari är vi ett gäng babes 😂 som sticker till Stockholm bor på hotell å kollar på....
(null)

Känns jäääävulskt bra just nu....🙏🏻


Majsan
PUBLICERAT: 2018-01-31, 15:19:11

Jag ska oxå till rival och kolla 😊

Svar: 👍🏻 ska bli kuligt....
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: