2018-01-19
 16:02:19

Tacksam....

Jag finner knappt ord över hur tacksam jag är....🙏🏻
Fick igår (torsdag) mej en rejäl överraskning....😂....det började med ett "hemligt" brev....
(null)

Efter en del detektivarbete ....å joooodaaaa hjärnan i djupa veck....kröp sanningen fram vilka det va 😁.....
Dom skyldiga dök upp...nöjda över sitt verk....😂....och med en finfin överraskning till 🤗.....
(null)

En stor påse med lyxiga kroppsattiraljer.....🙏🏻
Herrrgud....va har jag gjort för att förtjäna detta....❤️

Efter att ha  fått allt detta blev jag bjuden på en god middag på Blackstone......👌🏼
(null)

Blir så glad så jag nästan stammar när jag skriver ......🙃 .....och i morrn ska jag ha en egen liten "spa-dag" ....hemma.....🤗.......

Tack snälla Alexandra och Sofie för uppskattningen/uppmuntran för 
"Allt jag gör"
❤️🙏🏻❤️



Lena
PUBLICERAT: 2018-01-22, 10:34:18

Villa tjejer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️


Lena
PUBLICERAT: 2018-01-22, 10:35:32

Va 17 VILKA såklart😝

Svar: Ällä hur....😅🙌🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: