2018-11-30
 09:09:52

Stress....

"Dynamiskt nervsystemtest"
"Elektroder" på axlar/nacke/huvud/fingrar...samt ett "bälte" för att mäta andning....
Diverse "stresstest" ...
Facit....🙈
"Ett nervsystem som ligger på skalan "stress & utmattning"...kroppen står på bromsen...den ena (osmarta 🙈) hjärnhalvan säger likförbannat.... " - Kör ändå"...
När min hjärna "får en uppgift/uppmaning"...fixar den inte det...den vill lixåm inte....
Min kropp är "kall" men svettmätningen visar på högt resultat....
Min andning är "hyperventilerande"....
Kroppen befinner sej i....
STRESS....

Idag är det fjärde besöket på Eurekakliniken ...tror det är något av det intressantaste jag gjort...varje gång jag gått därifrån har jag tänkt....
" - Jag tror dom sänder ut nåt i luften som lixåm manipulerar hjärnan...för det funkar jue"
Att jag gick just dit från början beror på mitt spökande onda bäcken...vill så gärna kunna promenera igen 🙄🙏🏻...
Att jag skulle få så mycket lärdom om kropp och knopp trodde jag nog inte....ällä jo egentligen...eftersom dottern gått där och va typ lyrisk hade jag väl lite hopp jag med 😁

Skillnaden på just fysioterapi och annan behandling är jue att man ser helheten ...hur allt verkligen hänger ihop....och ....att inte bara inrikta dej på en diagnos ...utan mer hitta problemet och lösningen på det....
Glad att jag äntligen tog mej i kragen....
Och har lika mycket hopp som min behandlare....
"Nu ska vi lösa detta och jag vet att det går"
Ska nog kunna få ordning på kropp å knopp till slut.
(null)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: