2018-10-05
 09:03:13

Funderingar....

Detdär morgonkaffet....det som får dela många och stora funderingar tillsammans med en...vare sej det vill eller inte...☕️
(När inte vänner behöver lyssna på mej 😁😘)

"Du ska INTE yoga....inte lyfta....inte ta långa promenader....skadad disk ...den kallas visst "L4"...ryggövningar morgon och kväll...det tar tid....jag förstår din situation.....två korta promenader om dagen....du borde sjukskriva dej.....inte äta värktabletter och fortsätta "köra på"....det kan 2-6 mån att bli bra....skaffa ländryggsbälte...."
☠️

Just ovanstående ord....har jag "fått till mej"....i måndags....joooo jag fattar....och om livet varit "normalt" hade det såklart varit lättare att ....(menar såklart inte att smärta är lätt för någon)
"Ta till sej och acceptera"

Och joda....jag har sjukskrivit mej denna vecka...jag har "lydigt gjort mina övningar" tagit mina promenader....tagit det lugnt...men ändå rört på mej...verkligen försökt...och absolut....den värsta huggande smärtan har avtagit 🙌🏻...
Det är långt kvar innan jag blir helt bra....och andra "stora" saker skall klämmas in mitt i detta....men som tur är....vet jag att det blir bra till slut...
(null)

Som tur är kan jag återigen glädjas över vilken tur jag har som står så "nära" min dotter i just detta (såklart lika glad för min fina son åxå 😘)
...eftersom det såklart blir och handla väldigt mycket om Willis såna här ggr....vi fixar det här med....efter dessa år ❤️....

Idag ska jag luncha med en av mina betydelsefulla vänner 🙏🏻😇....sen blire lite småfix här hemma innan Tomas kommer ❤️...gått tre veckor sen vi sågs...blir bra det här 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: