2019-04-05
 10:03:39

April i mars....

Aprilvädret har verkligen anlänt ...(redan i mars vill jag påstå)...
Igår va det riktigt varmt och skönt 🙏🏻
Så skönt så jag satt i linne och solade...
Helt underbart 🙏🏻

Idag däremot...snöar det som det vore julafton ...
Skitväder 🙈

Nåja...inte mycket att göra...
🔻
Det är iaf fredag...det är Tomashelg 🥰...och jag tänker "0 points hela dagen" 😬
Brukar ha en förmåga att "spåra ur" våra helger...trots att jag sitter på söndagen å snudd på gråter över min uppsvällda mage som dessutom gör ont...hur kan man kalla detta att njuta...och "unna sej" ...ja ibland förstår jag mej verkligen inte på mej själv ens....
🙄
🔻
Dags för kaffe...snart plugga i "EarPodsen" och fånga dagen ....💅🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: