2019-08-22
 08:58:36

Snart....

Snart (i morgon, fredag) bär det av hemåt ... ✈️
Snart är två veckor med sol från morron till kväll...med mat i massor...med salta bad ...firande av min 50 års dag...över ....🙏🏻

Men ...det gör inget...kan faktiskt erkänna att jag längtar lite efter att få komma hem...vi har verkligen haft det toppen på alla vis...och det är få som kan få mitt humör att tvärvända som Tompen kan 🤣 när jag blir lite matt å sur 🙈...lyckas han ändå få mej skratta så tårarna sprutar ...( även om jag beslutat mej för att "markera" å sura nån timma) 😁
Men ibland är han som "alla män" 😬 så jävla oförstående å torr så jag lätt skulle kunna skicka han till havs i en gummibåt utan åror 👋🏻
Men som tur är så är den känslan 90/10...(alltså 90%bra 😆)

Jag längtar efter barnbarnen 🙏🏻
Jag längtar efter att få "lugna magen" ....😩
Å jag längtar efter att få åka hem och handla diverse "bäbissaker" 🥰🐶
Snart flyttar han hem 😍 lilla "Valle-frallan"

Känner mej väldigt priviligerad...både över att ha möjligheten att kunna åka på semester så här...att få ha det så bra....🙌🏻
Och...att få förtroendet att "få" köpa och omhänderta detta lilla hundliv 😊

Tror det blir en bra höst 🍁🍂🌾



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: