2019-12-27
 09:38:31

Hjärnbryt


Tror inte det undgått någon att direkt efter spa’t hamna Willis på sjukhus ....
Det blev lite att gå från totat avslappning rätt in i ett "krigsinferno"....har faktiskt ingen bättre beskrivning än så 🙄
En luftvägsinfektion skrämde skiten ur oss...milt sagt....vi har gått skiftgång på sjukhuset...turats om för att det skulle bli en så bra jul som möjligt...för alla...och trots allt tycker jag vi lyckades 👌🏻
Under dessa dagar  har vi träffat fem läkare ....fyra av dom har gjort allt  dom kunnat...trots att det pratats om det "oundvikliga"...som vi är mycket väl medvetna om kommer ske....har dom satt in "åtgärder/medicin" 🙏🏻
Men....
En av dom....har satt min hjärna på högtryck....även om jag försöker tänka i hennes banor ekar orden ....om och om igen....

"Varför har man satt infarter på honom, här behövs inte tas några prover....vi behöver ingen diagnos här...han behöver ingen behandling".....💔

Att hon dessutom va stressad och otrevlig kändes inte precis bättre....vi har haft henne förut  hon har varit "Willis läkare" och jag har inte upplevt henne på det viset....nu fick jag känslan att hon inte ville göra nåt mer för Willis....att det bara va att "dra ut på lidandet".....

"Han" är ett barn....en storebror...ett barnbarn...en kusin...en människa ....❤️
Såklart lever vi i förnekelse för att överleva...men än så länge anser jag att han har ett "värdigt liv" och inte är ett "sjukt djur" som man  avlivar när livet blir för svårt....eller när han blivit för kostsam för samhället....
Våran "superman" 🥰🙌🏻
Och han är sej preciiis lik även efter denna pärs 🙌🏻




Låtta
PUBLICERAT: 2019-12-27, 10:00:23

Alltså?!?
Förstår helt ditt hjärnbryt🤯😕förstår inte alls denne läkares resonemang?!?!
Ja han är svårt sjuk,men för det behöver man behandla det som inte är hans grundsjukdom! Man behöver behandla luftvägsinfektionen,det är som om han skulle få ett sår och man inte skulle sy/sätta plåster eller stoppa blodet bara för han har en dödlig sjukdom?Nej ni ska ha alla de resurser man kan ge honom och er.(sen förstår jag allt med HLR beslut mm men jag menar allt det andra runt om❤️)
Ni är kämpar allihopa,fortsätt bara vara som ni är❤️Stor kram till er❤️

Svar: ❤️🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: