2019-02-26
 20:21:13

Omvårdnad....

Mycket omvårdnad just nu...
Startade veckan  med ett besök hos sjukgymnasten 🙌🏻 som konstaterade att en led i bäckenet (visste inte ens att man hade leder där) var i princip orörligt...och har jag en väldig tur nu att det är bara det det onda beror på så är prognosen väldigt god att bli 100% bra...🙏🏻
Bäckenet ska rätas till...och behandlas...och rehabiliteras även på hemmaplan....
👍🏻
Senare på måndagen vare dags för tandläkaren...har aldrig haft typ skräck för det...dock har jag skräck för prislappen 💸💸
🙈
Willis hade åxå ett vårdbesök bokat på måndagen så han och mamma va till BVC och fick femårsspruta....
Lilla spilivinken ❤️
Jag fick ingen tid för återbesök förräns den 6/3...men redan på mån em ringde hon och hade fått ett återbesök redan idag (tisdag) 👌🏻
Tack gode gud...
(Dock har jag såklart känt mej rätt bra...sen jag tog mej i kragen å bokade tid 🙄)
🤔

Först rätade hon till bäckenet...muskulärt )ytterst svårt att beskriva hur)...sedan efter det fick jag akupunktur ...med ström...🙌🏻
Riktigt skönt....
Nästa gång ska jag dock försöka gå utan Willis ...lite svårt att koppla av med huvudet nedåt i en massagebänk...å röven full av nålar...tänk er tanken att behöva störta upp för att blixtsnabbt fixa slemmet...(gode gud vilken syn 🙈😅)....men han höll fred på sej som tur va.
✌🏻

Assistansfrågan är fortfarande en hel jävla cirkus...ingen vet nåt ännu...😤🙈....
Jaja...bara å åka med å hoppas det blir bra till slut....
🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: