2019-02-17
 14:02:32

Podd....

Att det ibland finns en känsla av att inte bli förstådd...att det ibland finns en känsla av "lättkränkthet"...av underskattning...ja känslan av känslor kan göras lång...👀
Den känslan....🤔
Det är inte lätt att uttrycka all känslor...till vem som helst...inte lätt att dela med sej...
Att då lyssna på en podd...som sätter ord på allt detta ...blir lite som terapi....🙏🏻
Funderingar på relationer/vänskap/familj/tacksamhetsskuld ...varför man kanske väljer att "dra sej undan"...varför man inte orkar va den "drivande" i vissa situationer....känslan av att inte vara tillräckligt engagerad...till att aktivera ....hur tänker folk runikring...folk som glor...folk som tänker "hur kan dom lämna och åka på semester"....vågar man skaffa fler barn....
Till slut känns man som en stor fet känsla bara....
😬😬
Ett tag tyckte jag podden "Sjukt liv" va lite för "svamlig" 🙈....jag vet att dessa damer som gör bloggen är ytterst lättkränkta ...så säg inget 🤫
(null)

Men nu...när jag typ "känner dom" 😇...tycker jag verkligen om  dom och det dom gör sååå himla mycket...🙏🏻
Tack för det ni gör ❤️
Hann lyssna på flera  avsnitt idag när jag städade badrummet...😎👌🏻
Inn å lyssna...finns där poddar finns 🎧



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: