2019-02-12
 08:25:51

Tears of joy....

Igår va det dotterns födelsedag 💐🎉
Vad hände...👀 vart tog åren vägen...28 lixåm 🙈 det säger jue en del om hur gammal jag är....

Vi skulle ses på kupolen och fika en vända...eftersom hon inte skulle ha nåt "kalas" precis...då vi firar henne på Willis kalas 🤗

Jag och Willis bestämde oss för att köpa lite blommor iaf ....
(null)

Plötsligt mitt i fikat säger hon...
" - Jag fick nåt konstigt Mail där nån skrivit ....
" Jag har hand om utredningen ang eran assistans och vi har beviljat 24/7"
Är det verkligen sant...är fighten och oron verkligen slut...är det nu man kan få lite energi av lugnet ...att det kanske blir lite mindre sårbart...lite tid för återhämtning...att hitta lite engagemang igen...till att...
 orka ge Willis det han har rätt till...❤️
Måste sett ut som en fågelholk ..."men vadå?....hur när? varför? vem?.....ring Robban !!! (chef på assistansbolaget)
Jodå det verkar stämma....
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Såklart vill jag hoppa och skrika av glädje....(eftersom kroppen kapitulerat är det fysiskt omöjligt)....trots det gnager ett "men" i min hjärna....👀
Eftersom försäkringskassan "sagt sitt" och beviljat 85 timmar...(som sedan blev 99 eftersom dom räknat fel 😠)....vill jag minnas att man lixåm inte kan välja den som sagt ja till mest timmar....(kommunen)
Men tydligen fanns det en lösning på det åxå enligt Robban 🙌🏻
Hoppas hoppas hoppas att detta inte är nåt missförstånd 🙏🏻


Ulrika
PUBLICERAT: 2019-02-12, 09:51:04

Tjoohooo!!!!!!!😘🥰😍😘🥰

Svar: 🙌🏻😇
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: