2019-01-05
 09:47:42

För mycket av allt...

Det blev en fredag med lite för mycket...av allt 🤭
Det blir att betala för det idag...och det blev att betala för det inatt såklart....
Dessa överdrivna frossarintag...🤐...trodde dom kommit längre bort men tydligen står detdär beteendet bakom husknuten å lurar...och väntar på att kasta sej på mej....

Hade bestämt mej som vanligt i fredags ....att idag börjar uppskärpningen 😬...det gick jue sådär ....kan man säga...ända till kl tio på morronen...då kom syrran med semlor....🙈
När jag väl spårar ur ....spårar jag ur ordentligt...ätjävulen hugger tag och släpper inte taget dessa dagar....
Va till en kompis åxå ...där va det kalas ...och smörgåstårta ...å kakor å dricka...å jag åt som en besatt...tror ni jag handlade morötter och gurka på affären sen...??? 👀...nädå...godis och läsk...och lite hembakta (nyttiga) mackor hann jag med åxå....innan sovdags....

Det blev att lägga sej...med en mage stor som en badboll...orolig sömn som ett brev på posten ....och i och med det...ont i nacken....och idag vakna med halsbränna....svullen i både fingrar och ben....
😲😲😲😲
Gode gud hur ska jag övervinna detta beteende
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: