2019-01-27
 12:42:55

Söndag....

En typisk söndagförmiddag med han innebär en söndag med...
(null)

Personligen är jag inte det minsta intresserad...men  det gör inget...lite hemtrevligt...lite lugnt och jag kan jue ägna mej åt mitt 😎....typ blogga kolla lite sociala (🙈) medier....
Ägnat mycket stillasittande denna helg åt min bok ..ytterst intressant lite svårt....men i allra högsta grad väldigt  behövlig/nyttig/lärorik läsning ....
(null)

Kännt mej lite oförstådd en tid...kanske från
 "dom" jag så gärna vill bli förstådd av....
Ibland har vi jue alla ett behov av uppmärksamhet...och får vi det inte byggs det upp besvikelse ...
👀
Men...när precis rätt ord träffar en...blir det så mycket lättare....🙏🏻
"Nädå du behöver inte alls diska...du om nån har väl all rätt att bara slappa en helg"
Kan jue tillägga att just diska har jag velat göra...lite som tack/hjälpsamhet för allt han gör för mej ....❤️

Lyssnar på en intressant ljudbok åxå...
(null)

Tänk...va mycket jag har att lära...trots att jag närmar mej .....en ytterst aktningsvärd ålder 🙈
Kan verkligen rekommendera denna bok/ljudbok 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: