2019-03-27
 08:19:07

Halleluja....

Tisdagen blev bra mycket bättre .....än måndagen 😇🙏🏻
Willis va på toppenhumör ..."pratade och skrattade"
För oss som känner honom blir det när man ser en sån bild att man lixåm också hör hans ljud 🙏🏻
Finns nog inget bättre än dessa dagar när han är så här...det ger mer energi än någon kan förstå 🥰

Har verkligen fått nog av mitt mående...(det med vikten)...så igår skrev jag in mej på viktväktarna...på det "gammeldagsa" viset 😇...så varje tisdag blir det invägning  "på plats"

Hann med en lunchdate åxå...med brudarna som jag i maj reser till Samos/Grekland  med ☀️🍹🏝🥗😇...det ska bli såååå roligt...ser verkligen fram emot det ....

Blev lite glad när jag mötte en bekant på affären...för ett tag sedan skrev hon ett inlägg på Facebook att en kvinna  behövde hjälp....jag hade en uppsjö av det hon behövde ...packade gladeligen ihop det och skänkte det till henne...
Hon hade blivit såååå glad, hade aldrig ägt så fina bh’ar i hela sitt liv  🙏🏻 å jag blir glad när någon annan blir glad...helst över sånt jag inte längre behöver....

Är åxå såååå befriande att jag börjar kunna gå igen...både måndag och tisdag blev det ca 3-4 km...det va evigheter sedan ...och så otroligt skönt....dock inte helt smärtfritt....men  90% bättre än va det varit 🙌🏻

Dags å ta sej an ännu en dag....🥳


Ulrica
PUBLICERAT: 2019-03-27, 11:37:44

Härligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: