2020-12-13
 12:56:39

10 år ...

12/12 2010 sågs vi IRL första gången..☺️ 
Spray va "grejen" som syrran lurat in mej på ... en dejtingsajt på nätet 😱.... herregud det är väl ändå bara lönnmördare och desperados på såna sidor ???? 
Eller....
Innan vi setts ( men skrivit ett antal månader)
kom han med förslaget....
" Nyår på hotell Dalecarlia i Rättvik ... femrättersmeny övernattning och champagne 🥂..."
Herregud ...vi har ju inte ens träffats... 😬....
Och hur i helvete skulle jag som då levde på ruinens brant ens kunna drömma om att ha råd med sånt överdåd 🤭

Men... där hamnade vi ... han å jag 🙏🏻 
(Å han betalade 😉)
Det har runnit några liter under broarna sedan dess... jag har typ vänt mej själv ut & in ett antal ggr under dessa år... 
"Duger jag... gör jag rätt...ställde jag sakerna fel...hängde jag jackan på rätt krok...jag smulade väl inte på golvet... är jag lite för tjock...är jag lite för feg... vågar jag...orkar jag...tänk om han har en tjej där också....är jag värd honom (med min dåvarande skam för min ekonomi).... 
Jaaa uppenbarligen dög jag 🥳🙌🏻....
Men jag var tveksam många ggr ....
——
Har lärt mej sååååå mycket under dessa år...att jag har ett val... att välja att lita på honom... eller välja att må dåligt för allt jag tänker...
Jag har lärt mej att släppa på "behagatänket"...att inte ta åt mej av minsta lilla kommentar...
Jag duger 🙋🏼‍♀️....
Just nu i livet är det bra såhär... vi lever 13 mil ifrån varandra ...kan absolut ibland önska att vi sågs lite mer spontant och lite oftare ... men det funkar och är helt ok 👌🏻 
Han är praktisk/duktig ....gnäller aldrig om dom arbetsordrar som utdelas  så fort han infinner sej 😇🙏🏻
Vi har roligt när vi ses och våra helger ger mej energi ....
TACK FÖR DESSA 10 ÅR ❤️ HOPPAS PÅ MÅNGA FLER ÅR TILLSAMMANS 
Firade lite igår 👩‍❤️‍👨❤️🥳🙏🏻




Mariann
PUBLICERAT: 2020-12-13, 18:13:05

Hittade min man på spray 2007 ❤️
Lycka till med mer än 10 år tillsammans ❤️

Svar: Ok 😇👌🏻 rätt bra det där spray trots allt ... å tack 🙏🏻☺️
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: