2020-12-07
 08:45:55

Barnhelg

Helgen har tillbringats med barnen đŸ™đŸ»
För flera av oss 😁... frallbullen har varit hos sin "mormor" dvs min mamma 🙃 (eftersom det jobbats lĂ„nga pass)
Det första han gör Ă€r att tömma leksakslĂ„dan och sprida ut saker över hela lĂ€genheten... precis som det brukar va hos en "mormor".... grisen Ă€r en favorit 🐖

SjÀlv har jag umgÄtts med "de mina" och tillbringat lördagen och natten dÀr... med diverse pyssel vÄfflor och lördagsgodis....
Mitt i soffhĂ€nget pĂ„ kvĂ€llen fĂ„r jag den viktiga informationen av Wilda đŸ„°
" - I morgon kan jag inte vara med dej, för jag ska hem till min kusin och baka, men du har ju iaf Willis"
😇😌😊
Denna lilla klokunge...som dessutom har ett minne utan dess like đŸ˜Č... och som myndigt pĂ„minner mej om att ta med domdĂ€r  badtofflorna  nĂ€r hon hör att det Ă€r baddag för Willis đŸ‘ŒđŸ»
Tur att nĂ„n minns nĂ„t för mitt eget minne verkar spĂ„rlöst försvunnet đŸ€Ż
——
Hade turen igĂ„r att svara pĂ„ "NĂ„n som vill ha en gratis tv" pĂ„ facebook đŸ˜‡đŸ™đŸ».... jag fick den ... och det bar av till skogs för upphĂ€mtning....
Är ingen höjdare pĂ„ det hĂ€r med tum 👀 Ă„ den va stooor 😅
Passande nog kommer Tompa i helgen đŸ”šđŸ”©đŸȘš

SĂ„ nu kan jag Ă„ Willis mysa i sĂ€ngen istĂ€llet nĂ€r han Ă€r hos mej lite lĂ€ngre đŸ™ŒđŸ» sĂ„ slipper ryggen strejka av att sova pĂ„ soffan ....
SĂ„ tacksam đŸ„°đŸ™đŸ»




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: