2020-12-24
 13:36:40

God jul .... daaaa

Julen ... den glada tiden full av förväntan....
Jag fick ett tfnsamtal igår .... dagen före julafton.
Det va min chef (som skulle hört av sej i augusti) från kommunen.
Hon småpratade om ditt å datt... frågade lite i förbifarten om Willis... men jag tror ärligt talat att hon inte minns va jag svarade....
Hela min tjänstledighet och på alla medarbetarsamtal har hon sagt att:
" Du får va tjänstledig så länge du behöver då jag anser att det är ett väldigt specifikt fall"
Detsamma har mina arbetskamrater fått höra 
Såklart har det underlättat min inre stress 🙏🏻
Och såklart har jag varit ytterst tacksam....
När hon helt plötsligt säger...
"Senast den sista februari vill jag att du bestämmer om du vill ha kvar din tjänst i kommunen"

Öööööööh vaaaa 👀

Så mycket svammel jag fick till svar har jag nog aldrig hört....

Det är inte så att jag inte har förstånd nog att fatta att jag inte kan va ledig hur länge som helst....
Vilket jääävla sätt att nu helt plötsligt rycka på axlarna å svara på min fråga va denna ändring plötsligt kommer ifrån....
"Ja där har jag gjort fel"

Om det va så jävla enkelt att jag skulle valt att äta ett 🍎 eller en 🍌 ..
Aldrig känt mej så förödmjukad... så oviktig...

Jag ska nu välja om jag ska lämna Willis hans sista tid i livet.... och om jag ska sätta min (ev uteblivna) inkomst på spel....
Det handlar om ett döende barn....

Tack så vääääldigt mycket för denna käftsmäll... och antagligen är det uträknat för det är väl nån uppsägningstid på tre månader....

God jul....



Johanna
PUBLICERAT: 2021-01-04, 21:09:21

Men vad är det för fel 😑 Bedrövligt! Hur kan hon säga så helt plötsligt!! Trodde verkligen att hon hade mer hjärta 💔
Kram och go fortsättning🥰🌟

Svar: Jaa luften kraften orken tog slut helt...
Tack detsamma 🤗 hoppas vi kan ses nåt framöver... å kackla lite 🥰
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: