2020-02-01
 19:58:37

Lördag....

Det är jobblördag...jag å Willis har huset för oss själva...så när som på 🐶😺..
På förmiddagen "stod det stående" på schemat....det har utprovats monterats och instruerats  och sååå levererats ...så nu har vi även denna på hemmaplan och jag vet...att Willis gillar det 
(null)

(null)

Resten av dagen har jag typ bara ätit 🙈
Jag sitter med telefonen i handen...scrollar...och ser alla duktiga människor...dom som lägger upp bilder på nyttig mat...och dom som går och tränar....trots att det bara är JAG som kan göra nåt åt min egen situation blir jag nästan arg å less på alla bilder...och är nära att avföja alla dessa....😬
Ändå har jag varit där....jag har varit "besatt" jag har predikat och värvat medlemmar jag typ bodde på gymmet och jag åt "bra"....
Nu knarkar jag igen....jag knarkar socker och snabba kolhydrater....våfflor...mackor....chokladbollar .....jag googlar metoder och sockerdetox...jag skickar snapchats till vänner med ironiska bilder och historier om vikt och dieter...
Magen är svälld...
Den gör ont...och gasproduktionen går på högvarv....
Jag tänker på Tomas...att snart gör han nog slut...så som jag ser ut...och beter mej...👀
Jag gillar inte tillställningar ...helst inte med kort varsel...för då hinner jag ju inte gå ner i vikt innan....
Jag gillar inte att jag vet att vi beskriver människor idag i samhället om dom är tjocka eller smala....kan ju bara gissa hur jag beskrivs 🙈.....
Det känns som jag slutat bry mej i hur jag ser ut...trots att jag har ett badrumsskåp innehållande hudprodukter som överstiger värdet på min bil 🚙
Jag går runt i dom fulaste mysbyxor som du kan tänka dej....inte bara inomhus 😳

Det är inte så att det är synd om mej...jag har ett gymkort...jag har "köpt" en pt....jag har råd att handla bra mat...

Men...det blir inte av...jag blir sittande...med denna jävla telefon 📲 jag nätshoppar ....och köper bantningsoppor ...jag blir trött...glåmig...fet och får ont...

WHY ????
😱



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: