2021-12-15
 20:50:56

8 dagar kvar….

Om åtta dagar är det julafton och jag har inte "gjort" nånting …🤷🏼‍♀️
Jag ska inte heller göra nånting …mer än Jansson då … å det är ju inte så bara i detta ansjoviskrig 🙄
Egentligen blir jag mörkrädd över hur mycket mänskligheten "ojjar sej" över att just ansjovis-hyllorna ekar tomma …vi borde skämmas…. 🙈
Vi handlar hem det ena och det andra…det kommer slängas så mycket mat så man blir mörkrädd…..
Vet inte vart jag vill komma egentligen, mer än att jag tycker folk gnäller över jävligt fjantiga saker….
(null)

Tror faktiskt jag mer och mer "skalar av" det här med julfirande… jag kommer sluta köpa en massa skit … och bara lägga fokus på barnbarnen och att det verkligen är att "ses" och ha trevligt som är det viktiga…

Ansjovis har jag iaf … moahaha 😈



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: