2021-12-11
 13:19:43

Julverkstad…

Julmusiken strömmar i högtalarna …
Spotify står för underhållningen 🤶🏻❄️

en hel del snö har "ramlat ner"….därute…
***
Willis har varit väldigt pigg/frisk ett tag (måtte jag slippa äta upp detta påstående 🙈) …sånär som på en ev ögoninflammation…✊🏻✊🏻
Med pigg och frisk menas : Orkar vara vaken hela dagen, orkar hosta upp slem…inte behövt nån syrgas…och varit "med"…dvs svarat med sina egna reaktioner på bus,mys,skratt …
Att dessa dagar uppskattas behöver jag nog inte skriva 🙌🏻
***
"Det" ger ringar på vattnet… jag får energi… vill prova allt möjligt med Willis, det också energi till mitt "tillfrisknande" och jag har verkligen sett till att jobba på det senaste dagarna ⭐️
***
Jag är är en  såndär som tror att man kan göra mycket med det man har….
Det måste inte (hela tiden,men ibland 🙌🏻)vara specialgjorda saker gjorda av tekniker/ingenjörer/som kostar skjortan att tillverka måste utprovas av sjukgymnast/arbetsterapeut …har flera veckors leveranstid 
Och som ändå inte blev som man drömde om 🙄
(Är inte på nåt vis otacksam mot ovanstående utövare🙏🏻 )
Det kan faktiskt funka med en liten stol inköpt på loppis… 
Ett loppisfynd som nyttjas flitigt av Wilda 🥰 när hon är hos mormor 👵🏼

Idag fick jag ett infall ….
Willis ska sitta i stolen han med 😇
Bara få sitta, rätt uppochner som vilken (snart) åttaåring som helst… 
Sagt och gjort… 
"Ingenting är omöjligt, bara olika svårt"
Som en känd dalmas brukar säga … 😉
(null)

(null)

(null)

(null)

Å vipps så sitter han där….🥰👌🏻
Dock stannar inte min hjärna här … det är nu den spinner loss  så gruset sprutar 🤪….
Man kanske jag göra si…eller så…köpa den…eller en sån….
Det börjar med en liten stol… 
Tänker 💭…. en barnfåtölj…
Eller en gungstolsfåtölj …
Kanske en hel soffgrupp… 😂
Ja vi får se hur detta slutar … känner mej iaf nöjd när jag kan hitta på "detdär lilla extra"
#willisåmormor
❤️❤️❤️
(null)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: