2022-10-24
 08:43:54

Måndag 24 oktober…

Det är nära nu…sju dagar kvar sedan går vi in i den mörka november 🫣
Men för första gången på mångaaaaa år är inte ångesten riktigt lika påtaglig 🙏🏻
En jobbhelg/veckoslut är till ända….närmare bestämt lite mer än en arbetsvecka är gjord…
Det känns fortfarande konstigt att kalla det "jobb"….att vara med sitt eget barnbarn…
Det är fortfarande en ynnest att få vara nära på detta vis… det är min livsuppgift ❤️
Till er som ev undrar så mår Willis bra 👍🏻 
Han håller sej stabil (som han gjort dom senaste åren)
(null)


I fredags tog jag med mej "lillasyster" till kupolen för att sätta sprätt på en peng hon fått av "gammelmoster"…
(null)

Älskar verkligen att göra utflykter med denna donnan (dvs när hon är mätt, bara medgång och helst nerförsbacke 😂)
Vilka samtal,kloka ord och tankar 🥰
Dessutom har hon sagt dom magiska orden till sin mamma…
"Jag vill gå till mormor, det är mycket roligare där" 🥳🙌🏻
Vilken mormor /farmor vill inte höra det ?
Vi har ju en "extern" assistent 😅.. dvs en som (blodsbandsmässigt 🙃) inte "tillhör familjen"…
Men ack så tillhörande ändå ❤️
Det är inte bara för att hon jobbat på konditori 😅….men det är verkligen en merit av rang 
(null)

(null)
Magen såg ut som en överjäst jättedeg, men har man fått en påse hembakat då njuter man 😋 det är sedan gammalt 🙌🏻
Fick ett sms igår…
"Välkommen på din bokade tid i morgon 14.30 hos hälso och sjukvården"
🤷🏼‍♀️
Har jag blivit bönhörd 👀… ?
Äre nu nån högre makt skall göra min armbåge smärtfri…. 💪🏻
🎼 📲 🎼
(null)
Bönen..va ett minne blott 😂
Men besöket inte "mindre viktigt"…
Hade inte en tanke på att jag också får sms om vissa besök ang Willis…
Minnet.. är verkligen inte min starka sida 😵‍💫….


👋🏻
Måndag är första veckodagen som i Norden är uppkallad efter den fornnordiska guden Måne. "



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: