2022-01-18
 09:44:19

Bra start på dagen

Det händer många bra saker just nu….😊
Hade "bestämt" mej för att "Ta hand om mej själv" lite mer detta år …
På plats nr ett står INTE gå ner i vikt 🙌🏻
(Såklart har jag det kvar i hjärnan)
Däremot att "vårda" mej själv… göra sånt jag mår bra av utan att be om nåns åsikt …och kanske kan det medföra en sundare kropp…och tankar kring detta fenomen …
För nån vecka sedan "gjorde" jag min ögonbryn…
Tatuerade bryn 😊👌🏻
Jag blev sååå nöjd …
Igår va jag på samma klinik  " Willendrof academy" och gjorde en tre timmars lång ansiktsbehandling (facelift utan 🔪🔪🔪 & 💉💉💉)
🤩
Gud så skönt 🙏🏻
Till råga på allt hade hennes "modell" för fransar idag blivit sjuk, så hon frågade om jag kunde komma och vara modell 🤩…. Såklart jag kan…🙏🏻
Om nu nån skulle tycka att allt handlar om utseende i mitt "må bra tänk" så får ni gärna tycka det… men för mej är det sååå avkopplande att bara få ligga på rygg höra  lugnande musik … lämna alla tankar 💭 och bara njuta i timmar… av att bli ompysslad 😇
Det är som terapi för min del 😊
Om man sedan råkar se fräschare ut efteråt så gör det inte mej nånting iallafall….😉
På vägen till dagens fransar, ska jag gå in och hämta min vinst 🏆 
Vaknade av detta medd idag 🥳
(null)


Alltså hallå 💃…. ❤️🍀
Å det är inte klart än 😊
Fick lägenheten jag sökte också 👍🏻
Dessutom kommer den renoveras.
Anledningen till flytten är delvis att dottern och sambon bygger hus i området och det innebär att vi bor några hundra meter ifrån varandra (har såklart ansökt hos familjen om dom tycker det är lika bra som jag 😁).
Så nu packas och rensas det mellan mina behandlingar 📦 💆‍♀️ 👁 
Kan ha ännu lite planer framöver… 
🙌🏻😝
Glöm inte att fånga dagen, det kan löna sej …
👋🏻




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: