2022-01-05
 08:01:54

Oskrivet blad…

Jahapp nytt år… lika oskrivet som bloggen…
Sist jag plitade ner nå vill jag minnas att det va "8 dagar kvar till jul"
Nu är det över … en lugn och beskedlig jul, i hop med barn och barnbarn 🙏🏻😇
(null)
Wilda i julklappshögen….

(null)
Barnens kusin Cindy i full färd med sitt pyssel

Jag kan inte riktigt begripa hur jag inte tog ett enda kort på Willis 😬
Skyller på att jag tänkte att "På julafton ska jag banne mej inte sitta med tfn"
….
Nyåret va om möjligt ännu lugnare… Ällä jaaa 😇 min jobbhelg plus att jag hade Wilda hela helgen så det va full rulle …
….
Nu har vi trampat några dagar in i januari, nyårslöften känns förlegat, dock har jag lovat kroppen att bli bättre på att ta hand om oss…vara lite mer snäll och förlåtande….
Vårda mej själv på bästa sätt 🤗

Japp… ska vi säga så 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: