2022-01-10
 19:31:26

Instagram

Mina följare & dom jag följer

Mina följare på instagram är som för dom flesta en blandning av…det mesta …
Några har jag känt nästan hela livet…
Några känner jag inte alls, men deras öden har lixåm fångat mej…
Någon är författare…och delade med sej av deras fight  mot cancern 🥊
Några är Mina barn….
min systers barn … (min syster som gick bort alldeles för tidigt 💔)
Några är jag släkt med… 😇
Å några är goda vänner även IRL 🙏🏻
Några följer inte mej men jag följer dom 😊🙏🏻
Till några … tyvärr alldeles för många blir jag ordlös… av deras sorg…😩
Någon miste sitt barn..har träffat henne 🥰
Det va en ära…det gick lättare att prata än jag föreställt mej…. ❤️
Någon är mitt i sorgen, slåss mot det bottenlösa djupet… 💔
Det är svårt att hitta orden….
Någon kände sej livrädd för någon dag sedan…men kan idag dela med sej av positiva nyheter…..🥰
….
Alla är barn ❤️ och dom tillhör det gåtfulla folket ❤️
Jag väljer dessa konton för att dom på nåt vis "ger mej nåt".
Fina bilder…glädjande nyheter …
Eller bottenlös sorg…
Igenkänning 💯
Den sorgliga igenkänningen….
Och glädjen av hopp 🙏🏻
Det blir lixåm terapi på nåt vis….
Tack för att ni delar 🤗
#willisåmormor 
Lite snapshat skoj idag 😇





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: