2022-01-19
 07:54:21

Fullspäckad dag…

Mitt minne är långt ifrån vad det borde vara 😬 som tur är finns ju påfundet almanackan…och dessutom nu när man blivit hitec 🙌🏻 går det att klicka i….
"Vill du lägga till bokningen i din kalender"
När jag var på min ansiktsbehandling häromdagen så frågade "hon" om jag hade lust att vara "fransmodell"… dagen efter 😇
Sagt och gjort….
Villkoret för min del va "om det ser naturligt ut" 🥸… ja, döm själv, personligen tyckte jag det blev väldigt naturligt 👌🏻
Egentligen är lösfransar inget för mej🤦🏼‍♀️
Varje gång det lossnar en frans får jag halv panik 😱 och vill typ springa ner till salongen för "påfyllning"…men nu blev det så iaf …
Som tur va… kollade jag min almanacka efter behandlingen … va himla nära å missa min tid för mammografi 🙌🏻 å det vill man ju verkligen inte, ett privilegium när denna kallelse kommer, man behöver inte ens tänka själv 😇
Så tisdagen blev milt sagt späckad….
Frukost,dusch,hundrastning,mammografi, handling, handla hundmat, hem och äta lite snabbt, lämna in uppsägning av lägenheten, hämta vinst 🏆🍀, lösfransar, hem, ut med hunden, lite mat, landa i den berömda soffhörnan kl 19 🙃
Glatt överraskad när jag kollade in telefonen 😊🍀

(null)

Nu blire heldag med barnbarnen 🥰🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: