2008-12-21
 21:13:24

Ett halvår...

Idag har det gått precis 6 mån sen Marie togs ifrån oss....
Sex månader av sorg och en oändlig j-la saknad, va till graven och tände ljus, det är så himla fint
massor av fina lyktor och andra "minnessaker"....Idag grät jag för FÖRSTA gången när jag var där...
Tack Anna för det fina du skrivit... (Maries hunduppfödare och goda vän)....

                                                                                     


Eva
PUBLICERAT: 2008-12-22, 08:41:57 | URL: http://www.basker.se

Hej Lillis,

Tänk att jag fick tag i dig till slut. Ha en riktigt bra jul och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig.

En sak ska du veta - att du står inte ensam i din saknad av Marie - det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Många kramar från oss här i Oxberg.


Annica
PUBLICERAT: 2008-12-22, 19:39:47

Vill att ni ska veta hur mycket jag tänker på er och framförallt Marie, hon var en riktig cool tjej som jag verkligen tyckte mycket om.. När jag såg dig Lillis på city gross så ville jag bara ge dig en stor kram.. Hoppas ni får en fin Jul..



Kram från Annica Snell med Askelons Beyla


Anna
PUBLICERAT: 2008-12-22, 20:44:15 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Ja jag tycker nog bäst om den jag med!=)


Sofia
PUBLICERAT: 2008-12-26, 13:52:54

Saknar att bara kunna ringa henne och prata lite, vi hade samma tankar om både barn och hundar. Fastän vi hade mest kontakt det sista året så kändes det som vi hade känt varandra hela livet. Marie gick rakt in i mitt hjärta och hon har för alltid en egen plats där.



Stora kramar från Sofia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: