2008-11-06
 18:08:38

November....

Ute är det kallt och tomten fryser.... eller hur var det nu ??
Ja det var det samma ännu så länge va tomten pysslar med, han har väl fullt upp antar jag..http://www.asplundbild.com/tomtar2/sovtomte.jpg

Fullt upp... ja det känns som man liksom ska ha fullt upp,precis som när nån frågar hur man mår så har man ju lärt sej att lite käckt svara :
- Jo tack det knallar på...fullt upp du vet..jobb och tvätt och skjutsa ungar och laga mat osv osv osv...
MEN...då kan jag bara tala om för er att idag har jag inte gjort NÅNTING !!!!
Har varit hemma med sjukt barn så vi har bara tittat på tv hela dan !!!



Oj va paff jag blev när så många varit in och skrivit kommentarer det var jättekul, det blir ju lite press nu förståss !
Jag ska be och få gå på en liten kurs hos lillasyster så jag kan lära mej lite mer !

Nu låter det som det är dags att gå ut med hundarna.. det steppas för fullt på nedervåningen !(den ena valsar runt i en ring när det vankas promenad och den andra går och gömmer sej)
funderar på om jag ska lära den liile nakenfisen att kissa och bajja i kattens låda ?
Vad tror ni om det ?


sköt om sej !!!!


Anna
PUBLICERAT: 2008-11-10, 23:01:17 | URL: http://annacondas.blogg.se/

hm.... länge sen du skrev nåt nu.. =)


alexandra
PUBLICERAT: 2008-11-13, 21:25:06

Det tycker jag att du kan göra, lära skinny kissa & bajsa i kattlådan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: