2008-10-30
 16:50:24

Lyckades !!!

Tänk att jag kunde !
Som jag nämt tidigare är jag ett riktigt datapucko...men idag har jag lyckats (om jag får säga det själv)..

Tycker att vi kan behöva lite visdomsord emellanåt, det är så lätt att man tar allting förgivet...det kan behövas att man stannar upp och tänker till ibland tror att det är nyttigt för själen, den som vi inte alltid är så bra på att vårda !

Själv är jag en sån som börjar "vårda" mej själv  varje måndag !!!
Såååå nu är det snart dags igen bara tre dar kvar, för mej handlar det så kallade "vårdandet" ständigt om att gå ner i vikt !!!
Jag är egentligen ganska fachinerad över mej själv som orkar hålla på år ut och år in, men skam den som ger sej!
Jag kör på måndag i allafall, ska ner dom där femton kilona, så nu är det bara att bita i det sura äpplet,häng med bara...



kram Lillis


Anna
PUBLICERAT: 2008-10-30, 18:44:07 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Va duktig du är! Det är ju inte så svårt egentligen, man får pröva sig fram lite.Ingen kan allt från början =)

Kram kram!


Lotti
PUBLICERAT: 2008-10-30, 19:01:49

Du är ju JÄTTEDUKTIG!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: