2009-04-18
 18:47:32

Imorgon är en annan dag....

Ja det är allt en himla tur ändå att det hela tiden kommer en ny dag...
Idag har det varit en toppen dag,förmiddagen har tillbringats på hundutställning med Camilla och Moa...


Moa anses behöva lite mer "äppelform" på sitt huvud.... (?)  kan någon tipsa, hur fn fixar man det ???????????
F.ö fick hon lika fin kritik som förra gången..

Det händer liksom nåt varenda gång jag åker på hundutställning...det kliar i utställningsnerven !!!!
Blir sååå sugen på en "utställningshund",( men det känns iaf rätt att jag nyss gjort mej av med nakenfisen om nån undrar) och hur jag än vrider och vänder så känns det som det är golden som segrar på nåt vis !!!!
Synd bara att jag va så tarv när jag införskaffade min egen att jag inte va mer observant på vilken uppfödare jag köpte ifrån, men men även om han inte blev nån utställningschampion, så är han våran champion ändå.... 



Hursomhelst...en skön dag !!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: