2009-04-12
 19:25:14

Påskhelgen går mot sitt slut...

Denna påskhelg har tillbringats i Borås hos min storasyster Lotti och hennes man..
Vi har hunnit med otroligt mycket, och verkligen haft det såååå himla bra, vädret har verkligen varit på våran sida och bara det är ju så klart ett stort plus, ajj bara lavv itt !!!!
Ett till stort plus är också att Stefan hjälpte  till att få fart på deras dator gjorde att hon startat upp sin blogg igen !!!!
Sluta inte på en gång nu, man kan pausa ändå ....
Hoppas ni alla haft en lika skön påsk som vi har haft !!! Delar med mej med lite kort...

Lotti och Jockes lilla fina gård...


Här råder febril verksamhet....i detta "träsk" bor nämligen en VÄLDIG MASSA
grodor, synd att ni inte kan höra ljudet...faschinerande !!!


Ja vi hann ju med detta fenomen en sväng också...tom mannen shoppade....


Lunchdags...


Efter Ullared var Jocke sugen att sightseea lite, så vi tog en tur till Varberg
och besökte Varbergs fästning, otroligt vackert , rekomenderas !!!!


Innaför murarna...

Johan står på span....

Laddar kanonen...

Fantastisk vacker utsikt...

Johan på väg ner i lejongropen huvva....


Okänd far och dotter tar en tupplur i sanden....mysigt !

Åsså lite fina vårblommor....

Jag och Lotti hann med ett par underbara ridturer.

Jag och Viking.


Massor av Islandshästar i underbar miljö...
(tror jag håller på att bli religiös)

Jaaa det var en liten kik på min helg....


petra
PUBLICERAT: 2009-04-12, 20:55:17

Vad härligt att eran helg blev så lyckad!!!

Vi har oxå haft det mysigt i det fina vädret men.........på tok för mycket godis


Lotti
PUBLICERAT: 2009-04-13, 09:35:53

Vilka fina bilder! Ja visst hade vi en underbar helg!!! Min nya blogg får jag aldrig bort för jag vet inte hur man gör;-)


camilla
PUBLICERAT: 2009-04-13, 16:52:39

vilka mysiga bilder. jag vill oxå till ullared.....


Anna
PUBLICERAT: 2009-04-21, 18:35:19 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Va mysigt ni verkar ha haft det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: