2009-08-04
 08:03:26

Jaha ni menar så.....

Ok då, kan väl hålla med om det varit lite dåligt med inlägg ett tag....
Men då kan jag ju skriva och berätta att  jag köpt en RÖJSÅG DÅ (hahahahohohohohohhahahahah.....)

Det är ju såååå intressant att man inte ens behöver ha nån blogg............

PUCKOLOTTI !! (som la ner sin blogg efter ett liknande inlägg)

Skämt å sido, gårdagen "slogs ihjäl" med att tillbringa några timmar på kupolen (lika intressant som att skriva om röjsågen antar jag, men inte lägger jag ner nån blogg för det) med lillasyster, mycket fynd finns det !!!!
MEN bara texten HALVA REAPRISET gör lätt att "man" får lite mani, fyndade iaf fem toppar och två bh:ar för ynka 300 kr va inte det ett klipp va ???
Väl hemma blev det lite fika, för att sedan avsluta kvällen med en långprommis med Camilla och ett gäng jyckar, svettigt, men duktiga dogs och trevligt sällskap !

Det börjar dra ihop sej...för både det ena och det andra...i helgen kommer storasyrran hit, vi ska visst fira nåt ????
Våra "småtjejer" (tänk om dom visste att jag skriver små.....) kommer också....

                        Amanda                                        Alva                      brrrrrrrrrrrrrrr

Det ska väl fikäs litä kan jag tänka mej!

Just nu sitter jag mest å laddar för det näst sista dygnet på jobbet innan det nalkas SEMESTER !!!
Fy f-n va jag är nöjd med semplaneringen i år....

Ja det va dädä...


Lottipotti
PUBLICERAT: 2009-08-04, 20:38:52

Sådärja! Nu börjar det likna nåt!!! Ses snart!


Ulrica
PUBLICERAT: 2009-08-05, 10:45:30 | URL: http://http://menskadetvarasasvart.blogg.se/?tmp=05104309

hahah ja alla borde ha en röjsåg..men glöm inte att en skruvdragare oxå är väldigt bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: