2009-08-24
 19:08:38

Presentdags...igen

Ja ....sååå va dagen äntligen här !!! (igen, många såna nuf....)
Fick ju en present av Johanna som innebar en båttur här på kreta.
Kl 9.00 i morse bar det av med buss, bara det är en upplevelse kan jag lova, här gäller verkligen regeln "STÖRST ÅKER FÖRST"
Båten tog oss till Marathistranden.....här stannade vi i två timmar !!!


Behöver jag säja att det va (också) helt underbart !!!
Stannade till för lite bad från båten, i helt turkost helklart vatten......säjer inget , blir bara tjatigt antar jag !!!
Lite lunch, fantastisk utsikt....
Hemma vid ca 17.00 då är man rätt nöjd faktiskt...
MEN EN HELT UNDERBAR UTFLYKT !!!!
(På grund av att jag är "kabellös...." återkommer mer privata bilder !)

Bara fyra dagar kvar.....           (om vi inte tackar ja till jobberbjudandet då förstås.........)


Magda
PUBLICERAT: 2009-08-25, 19:45:30 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Gu va skönt det ser ut! Jag hade tagit jobbet bara för att få stanna lite till! ;P hahahaha Ni får ha fyra underbara dagar till. Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: