2009-08-20
 19:06:19

Zynk....

Om jag inte är helt bakom flötet, har jag för mej att ordet zynk el zynkade, är ungefär det samma som att  "nåt" alt "nån" är väldigt lika varrann...
Man kan lugnt säja att jag och min trevliga resekamrat är VÄLDIGT lika varann...tänker samma saker samtidigt, avbryter varann för att säja samma saker, tycker om alt tycker inte om samma saker, lika trötta på kvällarna osv osv...
Med andra ord mycket bra val av resesällskap...

Tyvärr har jag ingen kabel med mej, så det blir till att vänta till hemkomsten med fotografierna....
Inga stora grejor händer här...
I dag hade dom grillkväll, eller rättare sagt så va det på dan, i vilket fall så hoppas jag att dom tog och grillade tupp***veln som bor (eller förhoppningsvis bodde) bakom vårat hus, återstår att se vid femtiden i morgonbitti !!!

Annars ser dagarna ut : upp vid halv nio för frukost, vid halv elva tiden  är det stranden som gäller..fram till fem, då går vi hem och vilar duschar...sen middag vid halv sju...mycket mer än så blir det inte på en dag, men å andra sidan behövs inget mer ...eller ???
                                                                                


Lotti
PUBLICERAT: 2009-08-20, 20:15:10

Sånt är livet


Anna
PUBLICERAT: 2009-08-20, 21:02:45 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Härligt att ni "zynkar" så bra ihop! Har du fått henne å börja blogga än då!? =D


camilla
PUBLICERAT: 2009-08-20, 22:03:22

Låter helt underbart!!!


alexandra
PUBLICERAT: 2009-08-21, 01:48:50 | URL: http://allllexandras.blogg.se/

Du vill INTE ha en sån hund.. fyfan!

KNÄPP MÅNGA KORT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: